Fruktansvärt rädd...

Inatt när jag låg och försökte sova så började jag tänka på saker som gjort en rädd som liten...

Kommer ihåg en gång när min pappa tog med mig och min syster på promenad.
Vi gick till Sickla kanal. Min syster satt på pappas axlar. När vi kom fram till slussen så gick vi genom en grind som stod på glänt. Kommer ihåg att det var lite lerigt för pappas skor lämnade avtryck i geggan, gick bakom honom.
Pappa gick fram med oss till kanten så att vi skulle titta ner i själva slussen, fast vi inte ville så tvingade han oss. Åh det var svinlande högt. Han föste mig ut på kanten, kommer ihåg hur mina tår sticker ut över kanten, har vita sandaler på mig som är lite leriga. Min syster är helt döstyst, så rädd.

Efter det gick jag och var jätterädd i flera år att min lillasyster skulle leta sig tillbaka dit för att leka...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Usch, vad grymt...

Postat av: Ninni

Dom minnena är inte trevliga, jag har flera såna också...usch! Kram på dig!

2006-03-08 @ 15:16:19
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback