Abstinens...

Äntligen är jag här igen...
Två kvällar i rad har jag inte varit inne på bloggen, jag har ju tjuvkikat lite på dagen men det är inte samma sak, för då är ju ni inte så ofta där. Det har kliat i fingrarna att slå på datorn när man vaknar till efter att ha somnat framför någon film. Som igår t ex så vet jag inte vem som vann Let´s dance!!! Somnade i slutet...

Men jag saknar er i alla fall. Värst är det nog med Pyret, hon och jag pratar väldigt mycket, flera timmar ibland via msn, telefon eller mail... men nu kankse vi bara pratat typ sammanlagt 40 min på en dag... Känns väldigt konstigt!

Karm!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, man blir verkligen beroende av bloggandet och att läsa andras bloggar!

Postat av: Ninni

Håller med föregående talare!!Kommer det snart att behövas en stödgrupp för oss? Bloggberoende!!
konstigt ord..beroende.

2006-03-11 @ 10:45:57
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Pyret

Hehe... det spelar ingen roll hur mycket vi pratar, msnar, eller bloggar till varandra. Jag måste in och glo hela tiden. Jag är sjukt beroende av min bloggvärld. Undrar var det skall sluta någonstans...

2006-03-11 @ 11:45:54
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Ulrike

Det var Måns och Maria som vann i går.
Superduktiga var dom.

2006-03-11 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback