Tröttnat...

Har nu legat i sängen till och från med feber i några dagar...
Nu börjar jag tröttna rejält. Det är ingen idé att försöka sova bort "sjukan" längre för det är för varmt.
Jag ligger bara och snurrar runt å svettas ännu mer.

Johan var gullig och köpte två extra fläktar på Rusta igår, den ena levde exakt 6 minuter innan Hampe drog ner den i golvet så fästet knäcktes...
Det är jätteskönt när det blåser på mig men det funkar inte ifall blåsten träffar nacken, då blir nacken kall och stel och jag får migrän istället. Vilken jävla gnällmaja jag är! Travar nog iväg till jobbet imorgon...

Har legat i sängen och stirrat på ett stort akvarellpapper som står i mitt rum och lockar på mig. Är så jävla sugen på att måla... Håller på och formar ett motiv i huvudet, kommer bli många färger och bladsilver.

Nu ska jag snart dra på mig lite kläder och gå och hämta kottarna hos dagmamman.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så trist att vara sjuk! :(
Krya-på-dig-kramar

Postat av: Roomservice

Jag är jätte-känslig mot drag. Får oxå ont i nacken och migrän...

Du är inte gnällig, du är sjuk ju...

:)

2006-06-18 @ 23:47:01
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback