Varför...

Jag undrar vad det är för människor så gömmer sig bakom dessa så kallade "påhoppare"?

Jag är en flitig besökare hos Roomie, hon ger mig inspiration! Tycker att det är för jävligt att hon ska behöva ta sån skit från en person. Att den personen är så feg och inte vågar tala om vad som är fel eller be vänligt om att bli hänvisad till om det är det som är problemet.

Jag fick också ett sjukt påhopp en gång från en människa som hade missuppfattat mig totalt. Nu var det bara Pyret å Ninni som hann å läsa kommentaren, för den smakade så vidrigt att jag fick lov att radera den. Först gjorde jag ett försök att förklara mig och vad jag hade menat men sen insåg jag att den här människan aldrig skulle förstå, hon hade bestämt sig för att jag var en som rackade ner på "svaga" människor... då pratar man om fel person. Jag slåss bättre för andra än mig själv...

Hennes påhopp gjorde mig så lessen och faktiskt rädd att jag nästan tappade lusten att fortsätta för jag visste inte ifall jag orkade få sån skit mer. Så min lösning blev att helt enkelt ge henne kommentarförbud.
Sen vet jag hur ju hur dåligt Pyret mått efter sina "hatare".

Så skärp er bloggare, om ni inte gillar det ni läser eller stör er på något sätt, lämna sidan och skit i att besöka den fler gånger!

Roomie... fortsätt med dina tips å idéer och din härliga öppenhet och allvarliga inlägg, för jag kommer hänga hemma hos dig tills du låser dörren!
Stor kram!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag brukar också besöka hennes sida. Var hittar hon alla häftiga grejer? =) Men jag har inte varit inne på ett tag, vad är det som har hänt? Jag gick in nu och letade för att få lite klarhet men hittade ingenting. Hoppas hon står på sig. Hennes blogg är ju jättefin och rolig att besöka. Ska nog gå in och skriva det till henne med nu... När kommer Pyret hem, vet du det?

Postat av: Ninni

Ja nog är det för jäkligt, men jag tror nog hon har fått otroligt stöd av oss snälla bloggare!

2006-07-06 @ 10:24:17
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Miafia

Malin:
Pyret kommer vilken dag som helst!

2006-07-06 @ 11:57:27
URL: http://miafia.blogg.se
Postat av: Malin

Vad kul!

2006-07-06 @ 21:34:34
URL: http://loe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback