Vad kan intressera mina medmänniskor...

Sitter i mitt mörka sovrum och tänker på att nu kan jag föra ut tankar och upplevelser till en hel bunt människor, människor jag inte känner eller pyttelite kanske...

Vart inledd på denna bana av min bloggrymma syster (eller blir det blogg-grymma)?
Man känner en viss press att prestera någonting kul eller intressant.

Idag var det en ganska bra dag att prova på detta två av mina tre barn är hos farmor och farfar för att dagmamman är ledig under julen. Den tredje är kvar hemma och sköter sig själv.

Det är rätt tyst hemma, förutom att min man ligger och snarkar i sängen, man får ju passa på och sova när barnen är borta men det är tomt. Saknar dem jättemycket!

Hanna är 3 och Hampus är snart 2. Chrisse är snart 13 och håller på att gå igenom en förvandling till tonåring, typ nu är dörren till rummet alltid stängd (måste knacka), sover länge, äter mycket och "moppsar". Småbarn är superjobbigt men de stora är inte heller lätta.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Allt intresserar oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback