Tillbaka...

Nu är jag tillbaka...
Jag och min lilla flicka har varit kanonförkylda en vecka nu, vi har mest legat i sängen och sovit.

Fast jag har skrivit på min blogg i mitt huvud. Jag måste erkänna att jag har saknat att sitta framför datorn och knappa. Egentligen älskar jag att skriva på papper men det är även ganska jobbigt för jag vill nämligen att allt jag skriver ska bli snyggt och perfekt, å då vill jag inte hålla på och fula till genom att sudda, för då måste jag börja om.
Detta gäller även matlistor. Min man tycker att jag är helt besatt av att skriva lappar, för det krävs lappar vid alla tänkbara tillfällen t ex vid städning, så man vet vad man ska göra, packning, så man vet vad man glömt vid hemfärd, livslappar, så man vet vad man ska göra med livet, typ en vecka i taget.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback