Storvinst...

En sommar kom det ett paket till mig som skulle hämtas ut på posten. Så mamma och jag travade iväg, för på sommaren var vårat postkontor stäng.

Jippi, jag hade vunnit 1:a pris i "Mitt livs novells"-skönhetstävling. Jag hade fått läppstift, nagellack, ögonskugga, allt i en skrikig underbar orange färg.

Men mamma var så taskig, jag fick aldrig använda det, för hon tyckte inte att små flickor skulle ha smink...
Konstig, förstod ingenting, jag hade ju fyllt i kupongen alldeles själv!


Kommentarer
Postat av: Pyret

Min dotter får inte heller sminka sig. Allt är beslagtaget. Går tydligen i arv det där.

Postat av: Miafia

Absolut, tur att dottern inte kan fylla i kuponger ännu!

2006-01-27 @ 23:53:30
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback