Steril av platåskor?!?

En höst fick min mamma för sig att hon och jag skulle köpa ett par svarta, långskaftade platåskor tillsammans. De var rätt snygga men det var värre att hitta ett tillfälle att ha dessa på sig.
En kväll tog jag på mig dem och gick till "Stora gungis" (lekpark), där var de flesta av mina kompisar var samlade.
Tjejerna tyckte mina nya skor var läckra men en av "mesproppkillarna", han som alltid visste bäst, rynkade på näsan...
- Tur att man inte är ihop med dig, det är faktiskt skadligt att använda platåskor, man blir steril...

Har funderat på detta och varför man skulle bli steril:
- Såg jag för jävlig ut att ingen skulle ens vilja skaffa barn med mig, detta var ju knappast skornas fel...
- Var det för att man var för långt från marken, så att spermierna inte hittade längre...
- Tvinnar äggstockarna ihop sig...
- Har Agneta och Björn adopterat sina kottar...
- Varför käka p-piller...

Nån kanske också har hört talas om detta vetenskapliga fenomen och kan förklara för mig!

Det gick ju bra till slut, har 3 st, trots platåskor...


Kommentarer
Postat av: Ludde

Är inte så säkert på det är med platåskor.
Både brosan och jag hade ascoola platåskor, köpta på B&W i Kungsängen. Dom var så coola att vi knappt kunde ha dom. Angående sterilitet. Brorsan har en knodd jag ingen, iaf ingen som jag vet om *ler*

2006-01-23 @ 14:00:34
Postat av: Max Power

Tror det handlar om att det är så att ingen vill ligga med personen i fråga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback