Känd man räddar mitt liv...

Varje sommar åkte vi och badade antingen vid Hellasgården eller Hästhagen.

När vi vart lite äldre typ 11-12 år så höll vi till på en ö. Man måste gå genom en liten skog och ut på en udde och därifrån tog man kläderna i handen och simmade till ön.
Runt omkring på den här udden så låg det människor och solbadade nakna på lite enskilda platser vid vattnet. Just där vi brukade simma över låg det ofta en "känd" man och solade.

Problemet med att ta sig till och från ön simmandes med kläder i ena handen var att man alltid fick skrattanfall. En dag gick det bara inte att sluta skratta, jag sjönk mer och mer, kläderna fortfarande ovanför ytan...
Det var då han reste sig upp och vadade ut i vattnet och tog tag i mina armar och drog upp mig.

Så jag har på nära håll stirrat rakt in i denna mans härlighet!

Du är min hjälte! Och du är en toppen skådis, detta icke baserat på "härligheten"...

Kommentarer
Postat av: Pia

Börje Ahlstedt?

2006-01-24 @ 21:36:03
Postat av: Miafia

Bra gissning... men fel! Samma generation...typ

Postat av: Pyret

Jag kommer ju ihåg tillfället men vem i h-vete var det? Har jag legat med honom? *asg*

2006-01-25 @ 22:26:42
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Miafia

Du har i alla fall aldrig berättat det... men vem vet?!?

2006-01-27 @ 22:04:09
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback