Test...

Min syster hade en test påsin blogg så jag tänkte att jag gör en sån fast med svar från 70-talet...

Djur:
Undulater
Mat: Köttbullar eller ärtsoppa
Människa: Min moster
Land: Dalarna (kunde nog inte så mycket utanför Sverige)
Dryck: Päronsaft
Klädesplagg: Utsvängda jeans å polotröja
Syssla: Hoppa hopprep, byta bokmärken, burken eller ringen i ryggen
Fordon: Buss eller folkabuss
Träning: Pingis
Tv: Fattiga och rika
Musik: Donny Osmond
Tidning: Fick aldrig köpa
Godis: Sura och salta saker (vart inte  ofta)
Egenskap hos mig själv: Blyg

Egenskap hos andra: Snälla
Kändis utomlands: David Cassidy
Kändis i Sverige: Agneta Fältskog
Skor: Träskor med dalamålning (mamma målat)
Växt: Flitiga Lisa
Blomma: Sibirisk vallmo eller ringblommor
Smink: Fick inte...
Låt: Seasons in the sun
Färg: Blå (alltid varit)
Kroppsdel på dig själv: Ögonen
Kroppsdel på andra: Ögonen
Bok: Astrid Lindgrens "Sunnanäng"
Motto: Slå i dörren så känns det bättre...
Citat: Eget: Passa er min pappa är polis och jag har hundra kusiner... 
Glass: GB-trumman
Årstid: Sommaren
Websida: ?
Tyg: Sammet
Trä: Björk
Underkläder: Troso och linne

Det skulle väl bli en aning annorlunda i dagsläget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback