Telefoner...

Jag kan ha väldigt svårt för att ringa...
Speciellt om det är till en myndighet eller en "vuxen" person. Det är som om jag måste bygga upp vad jag ska säga innan, så jag är beredd på alla följdfrågor. Jag blir helt enkelt åtta igen och i underläge...

Tror att detta beror på att när jag var liten så hatade min mamma att ringa. Så redan från tidig ålder fick man lov att sälv ringa t ex sin tandläkare för att boka om en tid eller så fick man ringa själv till skolan för att sjukanmäla sig... det vart utfrågning varje gång, varför ringer inte din mamma (som alla andra) eller skolkar du? Så varje gång man ringde så kändes det som man ljög.

Det är tur att det finns täcken att ligga under när man ringer...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag kan bara hålla med. Tycker det är skitjobbigt att ringa!

Postat av: Alexandra

Jag tycker oxå att det är jobbigt att ringa, inte till just myndigheter, men till folk som jag inte känner så där jätteväl.

2006-02-08 @ 19:43:23
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback