Partyplats...

Vår klass hade en slags indelning på "par", vem-tillhörde-vem...
Det var toppskiktet, dessa par var låsta. Jag kom som par nr 4 ungefär, här kunde det skilja sig lite, ofta fick jag samma kille men om han inte var bjuden på ett visst party så fanns det en "stand in" på plats nr 4. När man närmade sig plats 7-8 fick man blanda fritt.
Jag kan inte påstå att jag var överlycklig över mitt utbud, men både jag och den ordinarie 4:an fann oss i vårt öde, vi kunde fått någon värre eller bli petade längre ner i rankingen.

Vi körde mest ryska posten, svarta nunnan eller kuddleken...

Svarta nunnan var man inne i ett mörkt rum, jag t ex var inne i rummet ensam med alla grabbar och så jagade man runt därinne tills man fick tag i någon att kyssa. Sen den killen man kysst, så vart det hans tur att vara ensam med alla tjejerna i det mörka rummet... och så höll man på så där tills man kört några varv.

Kuddleken, den blev nästan evig ibland. Då skulle man vara ett jämt antal killar och tjejer, t ex 8 av varje. Killarna var i ett rum och tjejerna i ett. Killarna satt på varsin stol med beväpnad med en kudde, så valde de varsitt nr från 1 till 8. I det andra rummet ställde sig tjejerna på rad och fick det nr i den ordningen man gick in till killarna, detta skedde en och en. Väl inne i rummet gick man fram till valfri kille och frågade "Är du min?" (t ex 1:an i kön), sa killen nej så fick han slå en allt vad han orkade med kudden eller om han hade nr 1 så fick man kyssa honom och ställa sig bakom hans stol.

Men killar är killar, de bytte nr och höll på å fibbla bara för att de skulle få slå en så mycket som möjligt...

Kommentarer
Postat av: Pyret

... och sådär håller de på fortfarande. Fibblar alltså, inte slår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback