Min bilbana...

Tror att min pappa vart lite besviken att jag var en flicka när jag föddes...

När jag vart ca 3 år fick jag en bilbana, eller min pappa köpte en bilbana till mig mest för sin egen skull. Den här bibanan monterades upp på en stor spånskiva.
Minns så väl hur jag låg där på magen och tittade på de två bilarna som for runt-runt. Själv fick man aldrig kör... hupp, hupp pappa kör! Akta, inte röra...
Till slut tröttnade jag väl på att vara passiv publik. Fram med kritorna. Som hällristningar fanns mina spöken ritade runt kanterna på spånskivan...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

hihi. som vårt pingisbord. (vi hade ett hemmabyggt av en playwoodskiva) som plötsligt hade fina blommor som dekoration då jag inte fick vara med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback