Mått på snällhet...

Nu fortsätter jag prata lite om min man som är så snäll!

Ett säkert kort att kolla snällheten på är ju att kolla vad barnen tycker!
Han är en klar favorit. Pappa kan bada med dem i timmar och låtsasdricka kaffe, bygga lego och busa på golvet. Mamma kan vara rolig ibland men hon gillar mer att göra "riktiga" saker ihop med barnen som att baka bullar, måla, sjunga eller läsa sagor.

Om, gud förbjude, men om min man och jag skulle skilja oss så vet jag att "min" äldsta son som min nuvarnde man inte är pappa till, skulle välja att följa med... så skulle det klart bli min man! 

Kommentarer
Postat av: Pysen

Ville bara säga att jag älskar dig! Tänkte på det idag....

2006-02-25 @ 18:34:41
Postat av: Moster

Jag sa ju just det!
Moster

2006-02-25 @ 18:37:22
Postat av: Miafia

Pysen å Moster jag älskar er också!!!

Postat av: Ninni

Åhh va gulligt, man ska säga att jag älskar dig varje dag!!

2006-02-25 @ 20:50:07
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Pyret

Han är ju helt enkelt bäst! För dig i alla fall... jag har ju min egen favvo.

2006-02-26 @ 03:04:30
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Jennifer

klart han e bäst han e ju släkt me mig=)

2006-04-17 @ 00:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback