Lite avundsjuk...

Var ute och bloggade runt lite, hos Pyret å Ninni då jag kände att det liksom stack till lite i hjärtat.... det var avundsjukan som hälsade på lite!

Jag erkänner att jag kan bli lite avundsjuk ibland trots mina 41 år! I det här fallet var det att de gjort sina bloggar så fina och personliga och dessutom så har de sånt där lite puttrande å gulligt samtal med varandra och andra... då kände jag att jag vill också!

Har bestämt mig för att "slösa" 59:- och få ändra min blogg till lite mer "Miafia-aktig"... sen kommer jag att börja blanda mina "barnhistorier" med lite annat också, så att man snabbt kan skriva små saker man känner för.

Så jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa på min blogg!!! Och barnhistorierna kommer icke att upphöra för det var ju främst för dem jag kom hit och hängde!

En varm lördagskram till mina kära bloggisar...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Det är klart att du ska vara med och småputtra du också!
Jag kommer inte att överge din blogg, var så säker! Nu står det en Tacopaj i ugnen, det börjar lukta gott!
Go lördagskväll på dig med, kramiz

Postat av: Anneli

Jag kommer inte sluta läsa din blogg, är ju här och "tjuvkikar" var och varannan dag. Hittade hit från Pyret...
Jag är är tvärsåld, stylad blogg eller inte ;=)

2006-02-25 @ 23:56:42
Postat av: Pyret

Japp! Jag håller med. Stylad eller inte, du är totalt läsvärd!

2006-02-26 @ 02:59:47
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Miafia

Känns skönt att folk kommer och tittar in på min blogg!

2006-02-26 @ 10:00:16
URL: http://miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback