Lista...

Jag är ju som jag nämnt tidigare listoman, älskar listor i alla former...
Denna har jag snott av Pyret!

Senaste impulsköp: Randiga benvärmare å gryma gröna strumpor
Bästa promenad: I skogen på landet
Favoritdryck: Te i alla former
Äter lyxmiddag på: Är inte ute ofta...
Favoritgata: Olika beroende på stadsdel
Reser helst till: Frankrike eller landet
Gå bort-present:
Vin eller en egenmålad tavla (om jag känner personen väl)
Favoritlyxartikel: Har aldrig råd med nåt dyrt
Älsklingsljud: Skratt
Jag gillar: Att shoppa
Tidning jag gillar: Heminredningstidningar av alla slag
Favvosajt:
Blogg.se
Här bjuder jag mamma på middag: Har tyvärr ingen
Fikar gärna på: Brödernas Bageri
Lunchställe: Vårt lunchrum på jobbet
Favoritbutik: Som har mycket plock...
Favoritfärg: Blått i alla former
Favoritmärke: Hannas storkbett i nacken
Favoritdjur: Lemur
Favvoskor: Sandaler med pärlor å blingbling
Klädkonto per månad: Inget
Modeförebild: Kör egen stil
Motionerar: Simmar å jagar barn
Favoritprodukt på systembolaget: Rött vin, kaktuscider
Senast gnolade: "Picknick" med Allram varvat med "Dom som försvann" med Kent
Senaste fyndet: I alla lägen... min man!
Bästa romanen: Gillade "En geishas memoarer"
Bästa diktsamlingen: Blir inte mycket sånt
Favoritprodukt på apoteket: Oliv-prylarna, snygga förpackningar å skön färg
Fulaste färgen på kläder: Svårt med kycklinggult
I min cd-spelare: Thåström
Användbar pryl: Hårspännen blir man alltid gald av...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag kunde nästan ha skrivit precis likadant på alla svaren... nästan...

Postat av: Ninni

Ska ta och stjäla den där listan jag också, men det blir när jag kommer hem!
Kram

2006-02-28 @ 15:28:19
Postat av: Miafia

Tycker att det är så kul med listor. Det är ju min specialitet, allt listas när jag ska göra något...

2006-02-28 @ 20:43:39
URL: http://miafia.blogg.se
Postat av: Ninni

Orkade inte med nån lista igår, får se om jag har mer energi idag. Snöar det hos er? Jag höll knappt att ta mig ut i morse, hur kul är det på en skala att skotta halv sju på morgonen, samt att sopa av all snö på bilen...jag blr så jävla trött rent ut sagt.
Ha en härlig dag, kram

2006-03-01 @ 07:35:50
Postat av: Toker

Norpade din lista, hoppas det är ok *ler*

2006-03-08 @ 15:49:52
URL: http://toker.blogg.se
Postat av: Miafia

Norpa på du... jag har norpat den av Pyret!

2006-03-09 @ 14:40:20
URL: http://miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback