Kärlekens dag...

Det är synd att det ska behövas en sån här dag egentligen, för det borde vara varje dag...
Men å andra sidan så är jag barnsligt förtjust att både ge och få små presenter.

Jag vill önska alla mina nära och kära, arbetskamrater, bloggvänner... jag alla en riktigt mysig "Alla hjärtans dag" och bry er extra om alla ni älskar.

Ikväll ska familjen få en extra god middag och vi ska umgås och mysa, för en stund ska vi glömma allt som för tillfället känns jobbigt och gör ont...

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Håller med dig, det ska egentligen inte behövas någon speciell dag...men ibland kanske man behöver påminnas om att bry sig lite extra!
Jag har typ skickat minst tio SMS nu på morgonen, jag har många syskon, fem stycken, alla måste få en KRAM

Postat av: Pyret

Pussar och kramar till dig på Alla Hjärtans Dag!

2006-02-14 @ 10:53:50
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Pyret

Puss!

2006-02-14 @ 14:21:13
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback