Detta é jag...

Denna har jag tagit från Ninnis blogg. Gillar att gör listor!

Tio olika saker om mig
1.
Jag är snäll
2. Jag gillar att göra listor å planera
3. Jag tycker om trevliga människor
4. Jag älskar sol å värme
5. Jag är lyhörd
6. Jag gillar att laga mat
7. Jag är kreativ
8. Jag hatar att bråka
9. Jag älskar min familj
10. Jag är bekväm
Nio saker jag bär med mig varje dag
1. Väska
2. Nycklar
3. Mobil
4. Block å penna
5. Plånbok
6. Rabattremsa 
7. Mina ringar
8. Tankar...
Åtta saker som irriterar mig
1. Elaka människor
2. Girighet
3. Orättvisa
4. Gnäll
5. Att behöva tjata
6. Oempati
7. Bråk
8. Mobbing
Sju ställen jag besökt
1.Grekland
2. Spanien
3. Nordafrika
4. England
5. Frankrike
6. Tyskland
7. Danmark
Sex saker jag vill göra innan jag dör!
1. Resa mer
2. Livnära mig på min konst
3. Skriva en bok
4. Tillverka ett vackert kakel el tapet
5. Rusta klart min lilla gård i Dalarna
6. Se alla mina barnbarn
Fem saker jag är rädd för
1. Att nåt ska hända min familj
2. Att bli sviken
3. Ormar
4. Våld
5. Konflikter
Fyra saker jag gör de flesta dagar
1. Skapar i nån form
2. Lämnar barn
3. Sminkar mig
4. Skrattar
Tre saker jag försöker att inte göra just nu
1. Stressa
2. Tänka på måndag...
3. Tänka på ekonomi
Två personer jag saknar just nu (tyvärr blev det fler)
1. Familjen
2. Moster, syster, kusin...
Ett sätt att vinna mitt hjärta
1. Att vara snäll mot mig...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Listan är kul, man lär känna personen bakom bloggen lite grann...jasså du skapar, intressant. Jag önskar att jag skapade lite mer...jag är kreativ, men jag skapade mer i min ungdom.Jag är ganska bra på att rita....tycker i allafall barnen på mitt jobb.

Postat av: Miafia

Såg en hel del på din lista som stämde överens med mig... Man försöker sno åt sig lite tid för att hinna måla.

2006-02-12 @ 14:48:01
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback