Bilar...

Vi hade ingen bil när jag var liten...

Saknade det inte heller speciellt mycket när jag växte upp för vi bodde så nära stan. Har oftast jobbat inne i stan också. Så det har blivit mycket buss och tunnelbana hit och dit. Behovet av bil och körkort har aldrig riktigt funnits...

Men jag älskar att åka bil. Kan åka i timmar. Så när vi har bilat till Frankrike så har bilresorna bara varit en ren njutning... Klart att det varit synd om min man som alltid fått agera chaufför.

Fast jag äger faktiskt en egen liten bil som står på landet och väntar på mitt körkort. Dessutom har jag övningskört en hel del men det finns ett men...

Kommer jag verkligen att bli en bra bilförare? Känner att jag blir väldigt lätt arg på "alla" idioter som är ute och kör...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag trodde att jag skulle reta mig mer på folk i trafiken än vad jag faktiskt gör. Jag ser mest andra bilar som döda ting, som man skall undvika att krocka med.
Men visst händer det att jag känner för att hytta med näven, blinka med helljuset och slänga mig på hornet...

Postat av: Miafia

Just nu suger allt som har med bilar att göra. Vår bil har nämligen pajat, den står på parkeringsplatsen men måste bergas till verkstan. Så just nu lånar vi farfar pyttelilla Merca, inte kul!

2006-02-26 @ 15:09:36
URL: http://miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback