Vi var på landet...

Igår var vi ju en snabb sväng till landet, å då menar jag snabb...

För vi har vår nyckel till huset i en av bodarna men dörren hade svällt så vi fick inte upp den. Johan höll på å bli galen, jag visslade lite lätt och försökte bevara lugnet... Johans lugn.

Ja ja vi fick i alla fall det gjort som vi behövde.

Sen tog vi en sväng in till vår lilla by Norberg och jag och Hanna sprang in en snabbis på vår favoritaffär Klockargården och köpte lite tvålar som Pyret beställt. Hennes favorit är Orientalisk Scrubb, gjord på sheasmör, mandelolja och kakaosmör. Huden blir alldeles mjuk efteråt. Den andra tvålen blir en överraskning!

Till mig vart det en Olivia Citronina. Passar mig perfekt eftersom det står "en perfekt doft för den morgontrötta och andra lättirriterade". Den renar luften och stöter bort insekter... nåt för dig Ullis (inte luften men insekterna). Den är gjord på kallpressad olivolja, eterisk olja av citrongräs, cymbopogon citratus och bitar av citrongräs som ger skrubbeffekt.

Sen fick man en tvål inslaget i julpapper (slet upp den i bilen). Är barnsligt förtjust i paket, kunde inte hålla mig till jul. Tror den kan vara i Pyrets smak...

Tvål

Tvålarna är både vackra och bra!
Kostar 45:-/st (är dryga) eller 3 st för 120:-.

Jag har lagt en tvål gjord av granatäpple bland mina handdukar, luktar kanongott!

http://www.klockargardens.se

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tvålar det är väl härligt!Olivia citrona lät väldoftande, jag är ju väldigt trött på mornarna så det vore perfekt!
Funkar det??
Ha en skön andra advent!

Postat av: ULLiS

Å jag kan känna vad gott det luktar. :)

2006-12-10 @ 19:28:44
URL: http://flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback