Var hos Ullis å snattade... vet att jag är trist men...

FYRA JOBB JAG HAR HAFT:
1. Elevassistent
2. Originaltecknare
3. -
4. -

FYRA PLATSER JAG BOTT PÅ:
1. Hos mamma
2. Hos Tommy
3. Nacka
4. Söder

FYRA TV-SERIER JAG GILLAR ATT SE PÅ:
1. Prisson break
2. Morden i Midsommer
3. Vänner (typ 100 ggr nu...)
4. Desperate housewives

FYRA PLATSER JAG VARIT PÅ SEMESTER:
1. London
2. Köpenhamn
3. Kreta
4. Tunisien

FYRA FILMER JAG KAN SE OM OCH OM IGEN: (listan kan göras väldigt lång)
1. Nyckeln till Provence
2. Jean de Florette
3. Mitt liv som hund
4.

FYRA WEBSITER JAG BESÖKER DAGLIGEN:
1. Min blogg
2. Bloggisarnas
3. Aftonbladet
4. msn

FYRA FAVORITRÄTTER:
1. Grillat (alla former)
2. Japanskt
3. Grekiskt
4. Goda sallader med mycket guck

FYRA STÄLLEN DU HELLRE SKULLE BEFINNA DIG JUST NU:
1. På landet
2. Grekland
3. Ö i skärgården
4. London

FYRA BUTIKER JAG ALLTID GÅR IN I NÄR JAG SHOPPAR:
1. H&M
2. Inredningsbutiker
3. Åhléns
4. Indiska

(FYRA) PERSON(ER) SOM JAG VILL SVARAR PÅ DETTA:
Alla jag känner...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Du får scrolla bakåt i min blogg så ser du att jag redan har gjort den... :)

Postat av: Miafia

Ummm... den hade jag missat! Hur gick det till?!?

2006-08-10 @ 13:30:05
URL: http://miafia.blogg.se
Postat av: HANNA

Ha ha - de där butikerna går jag oxå in på :)

2006-08-10 @ 14:09:07
URL: http://storfeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback