Underbart...

Min semester har varit helt underbar.
Har verkligen njutit och kopplat bort mitt vardagsliv. Vi har levt på torpet i 4 veckor, med sol och värme.
Två gånger om dagen har vi tagit en tur till vår egen lilla badsjö och svalkat oss, superskönt!

Kanske att en del av mina alla projekt inte blev av men vi fick en massa saker gjorda som måste göras t ex byta vindbrädor och fönsterbleck, kitta å måla fönster. Fick i alla fall en byrå och ett skåp slipade och målade vita, bytte beslag, de vart jättefina.

Jag köpte mig ju en kamera till semestern och det har blivit en del foton tagna, så i helgen måste jag komma ihåg att ta med mig kabeln så jag kan ladda in bilderna i datorn...

Pyrets bilder från torpet som hon lagt på sin blogg vart så kanonfina. Tack!

Kommentarer
Postat av: Pia

äntligen är du tillbaka. Jag har saknat dig!

Kram

2006-08-07 @ 21:56:12
Postat av: Ninni

Visst har det varit en underbar sommar..fler såna tack!
Ser fram emot bilder, ha en jättebra dag, kram

Postat av: Pyret

Ja, bilderna blev kanon! Det var så härligt att bara skrota runt och fotografera där. Finns tusen mer ställen att föreviga!
Jag vill också se lite bilder du har tagit.

2006-08-08 @ 10:51:10
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: johannapannan

Vad roligt att du är tillbaka från semestern. Eller ja, det tycker väl int edu men vi som är här på din blogg tycker det!
Hoppas att ni haft det riktigt gott.
kram!

2006-08-08 @ 20:23:06
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: ULLiS

å va mysigt ni verkar ha haft. Helmysigt! :) Kram

2006-08-08 @ 21:14:36
URL: http://flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback