Hon visste att jag inte kunde motstå...

Pyret är en riktig fresterska... å jag har dålig karaktär...

Tio första:

Första bästa kompis: Sussi
Första bil: En vinröd Mazda 929
Första kärlek: Donny Osmond
Första husdjur: Undulaten Mattias
Första semester: Utomlands... var med Hasse till London
Första jobb: Guld Fynd
Första köpta skiva: I'm a astronaut/Jimmy Wild (brorsa med Kim Wild)
Första riktiga kärlek: Hasse
Första piercing: Hål i öronen... hade ett egengjort hål i näsan en gång
Första konsert: Bob Marley på Grönan

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Rött vin
Sista bilfärd: Sjopping i Vällingby
Sista filmen du såg: Varannan vecka.
Sista bubbelbadet: På konferens
Sista spelade cd: Thåström, Skebokvarnsv. 209
Sista gången du grät: När jag tänkte på hur gulliga alla barn var när de sov...
Sista måltiden: Fralla med ost/skinka å te på jobbet

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:
1.
Omlott tunika
2. Bh
3. Trosor
4. Korta jeans
5. Tåringar å örhängen

Fyra personer du kan berätta allt för(eller det mesta i alla fall):
1.
Johan
2. Pyret
3. En ny go vän som har ett stort hjärta... you know!
4. Mina worry dolls

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Allt utom snö...
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
Bo i Frankrike och ge ut en bok (hakar på Pyret...)

En sak du ångrar:
Ingenting för jag kan ändå inte göra något åt det...


Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag har utmanat dig... läs min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback