En skitsvår utmaning...

Jag har blivit utmanad av Pyret å jag tycker det var jättesvårt...

1) En bok som förändrade ditt liv?
Kan inte komma på någon precis nu men många har fått mig att tänka "aha"...

2) En bok du läst mer än en gång?
"Passioner" av Isaac Bashevis Singer

3) En bok du skulle vilja ha med på en öde ö?
En trave Tintin... å några Asterix

4) En bok som fick dig att skratta?
"De galnas hus" av Karin Fossum. Hög igenkänningsfaktor.
Denna var en rekommendation av Pyret å jag fick låna hennes ex... tack!

5) En bok som fick dig att gråta?
"Mio min Mio" av Astrid Lindgren

6) En bok du önskar hade skrivits?
Åååå min dröm om min egen barnbok med egna illustrationer

7) En bok som inte borde skrivits?
Finns det någon sån?!?

8) En bok du just nu läser?
"Så ung och så duktig" av Katarina Pietrzak.

9) En bok du tänkt läsa?
Jag kommer att läsa Pyret så småningom...

10) En bok du varmt vill rekommendera.
"Musselstranden" av Marie Hermansson och "Dumskallarnas sammansvärjning" av John Kennedy Toole.

11) Skicka vidare till 5 andra bloggare:
Buu alla mina bloggvänner verkar tagit slut...
Betyder det då att jag kommer drabbas av något fruktansvärt?!?

Kommentarer
Postat av: Pyret

Japp! Du kommer för evigt bli tvungen att titta på Telenor/Vodafones reklam... varje dag resten av ditt liv...

Postat av: johannapannan

Inte då. Ännu en som skrattar av Karin Fossum? *ler*
Musselssranden älskar jag. Rekommenderar jag till andra!

2006-08-10 @ 20:34:13
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Miafia

Johannapanna:
Det var gör svårt om man har ett minne som en snigel...

2006-08-11 @ 08:48:01
URL: http://miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback