Så många historier...

Jag har så många historier i min säck... det är bara att ösa ur den å skriva ner!

Men man behöver vara på ett visst humör för en viss historia. Just nu är jag lite "låg" så det känns som jag inte har så mycket att ge, för jag vill roa min "publik"...

Vill att man ska bli glad eller berörd när man hälsar på hos mig. Att man kan få skratta eller få sig en funderare.

Ibland är jag rädd för att jag är för lessen eller för "bräkig"... men jag gillar att berätta om mig själv, har jag kommit på. Tycker om att berätta om mitt liv och vill dela med mig.

Bra eller dåligt det är upp till mina besökare att avgöra.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du är bra precis som du är tycker jag!! Kraaaam

Postat av: Pyret

Alltid bra syrran! Det vet du :)

2006-04-02 @ 20:07:55
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback