Risig...

Faaan jag höll inte veckan ut...
Idag är jag hemma. Har feber och spytt, å då säger jag som Pyret, spontanspytt... behövdes inga fingrar i halsen, då är man sjuk.

Började redan i tisdags. Vaknade med yrsel, kunde inte ens vrida huvudet utan att få svimningskänsla. Åkte till jobbet ändå, var där halvsju, innan de andra kom, för vi har så grymt mycket att göra denna vecka... Jobbade 2 timmar sen fick Johan komma och hämta mig och skjutsa mig hem.

Sen har veckan rullat på, kommit tidigt och gått sent, sovit som en stock.

Men nu gav kroppen upp och jag med, nu blir det att krypa ner i sängen igen och sova bort det onda.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja gör det...sova är bästa medicinen! Usch va tråkigt att vara sjuk!
Friska på dig så du kan njuta av helgen, kram

Postat av: Pia

Krya på dig!

2006-04-28 @ 08:57:59
Postat av: ULLiS

Hoppas att du känner dig bättre idag! Men hu så jobbigt för din grabb att ha utslag..i den ålder också, måste ju va skitjobbigt. Men har han haft det i 5 år utan ett "matallergitest"? Va sysslar dom med.. Jag har läst massor om nässelutslag och det verkar inte finnas nån egentlig orsak till dem. Jag är skiträdd att jag aldrig ska få bort dem. Kul att gå runt och se ut som nåt mögel i ansiktet. *suck* Hoppas att det ordnar sig för din grabb. Kraaam

2006-04-28 @ 09:34:09
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hoppas du blir bättre snart, krya på dig!
Kram!

2006-04-28 @ 15:20:38
URL: http://alexostefan.blogg.se
Postat av: johannapanna

oj.
ja "utan fingar i halsen" då är man verligen sjuk. det är så sant.
hoppas att du verklgien kryar på dig snart. inte roligt att vara risig.
kram fån mig så länge

2006-04-28 @ 19:41:17
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback