Påskparty...

Åååå jag känner en liten spirande glädje i mitt hjärta, vilket jag inte gjort på länge, min syster Pyret och hennes familj kommer hit till oss och käkar påskmiddag!

Jag vet att det inte blev riktigt som vi planerade med en skön hleg på landet men det ska nog funka med denna lösningen också...

Vi ska göra en grym vitlöksspäckad lammstek, lax med ett gott täcke, potatisgratäng... sen blir det givetvis prinskorvar å köttbullar. Efter det blir det en riktigt smaskig efterrätt, har bara inte bestämt vilken ännu, men har köpt hem så vi kan laga vad som helst... till sist blir det en ostbricka till föräldrarna när alla barn borstat sina tänder och ligger nerbäddad i sängarna. 

Längtar efter att stå i köket med varsitt glas rött i handen och bara prata massa skit. Jag hoppas också på ett sånt där tokgarvanfall som vi kan drabbas av.

Ser verkligen fram mot att de kommer hit!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter jättehärligt, nästan så jag önskar att jag fick vara med!
Min ena syster (Bibi) och hennes man kommer på middag på påskafton, jag tänker bjuda på skaldjurspaj...grymt god!
Jag lägger ut receptet nån dag. Ha en härlig kväll, kraaaam!!

Postat av: Roomservice

Köpte en Azabache 2002:a Rioja pava. Den såg så snygg ut - hoppas den är god. Ska skölja ned den med påskgodiset och börja banta på.... torsdag nästa vecka :) Är grymt dålig på att laga mat. Men fyll pyret med lite love oxå - och lammkött (fnissar - Guuud vad jag är härligt vulgo - fast jag inte vill! Prestation va?!)

Kläm
Rooooman!

2006-04-13 @ 16:38:40
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Låter som jättetrevligt sätt att fira påsk!
Kram!

2006-04-13 @ 17:16:37
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback