Paljetter...

Just nu sitter min lilla tjej här brevid mig och håller på att klistra lite paljetter på ett papper... Vi har tänt ljus och myser. Jag vet att det är lite sent men pappa å lillgrabben har somnat. Hampus är fortfarande dålig, hostig å varm.

Nu gav hon upp klistrandet och gick och tvättade händerna. Ska gå ut till henne i badrummet och hjälpa henne borsta tänderna, jag får borsta först och hon gapar som en tiger, efter det har de egen fri tid att borsta hur länge de vill. Funkar faktiskt bra.

Ska stoppa om henne nu, mitt lilla hjärta!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Stoppa om din lilla sötnos...och tack för varm kommentar...jag går in på din blogg för att jag tycker om dig och bloggen...kram

Postat av: Pyret

Otto har blivit magsjuk... Erik är hemma.

2006-04-05 @ 11:31:01
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback