På Panduro...

Igår morse var vi på Panduro när de öppnade.
Skulle handla allt material till Pysens bröllopskort. Har gjort prov på hur de ska se ut så nu är det bara att tuta och köra.

Att gå där och plocka ihop material. Buntar med nya fina ark av vackert papper. Papper som ska förvandlas till inbjudningar. Sidenlent oförstört papper... känslan är skön.
Hoppas de blir så fina som de är inne i mitt huvud. Tänk vad många vackra saker som trängs där inne i min hjärna och som aldrig får komma ut och ta form. En del har tur och kommer ut genom en penna i min hand för vidare arkivering i något block eller nån mapp.

Tänk om man skulle få en tia för varje idé man har, då skulle man vara rik...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh va mysigt att gå på Panduro, om vi ändå hade det här! Jag skulle vilja köpa lite fina pärlor och smycka min mobil!
Jag är jättenyfiken på hur kortet ska bli. Kram

Postat av: Alexandra

Vad härligt att ha sån kreativitet!

2006-04-02 @ 18:07:15
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback