Min lillkille...

Idag fick jag lite permis från sjukan. Johan ska sova kvar ikväll...
Jag är helt mör av allt liggande men dödstrött, så ikväll ska jag bädda ner mig med Hanna och försöka sova tidigt. Längtar efter en "hemmadusch", visst duschade jag på sjukhuset imorse men man blir liksom inte riktigt av med sjukhuslukten ändå.

Stackars lillkillen, igår när vi kände att det här går inte han måste få hjälp nu... så beslöt vi oss för att åka till Astid Lindgren dirket. Så klart när man kommer dit börjar de gnälla direkt att ni ska gå via vårdcentralen, vadå sitta i kö hur längesom helst å det är ändå ingen garanti att man får komma... dåliga erfarenheter.
Men när hon såg hur slak han var mjuknade hennes sätt och hon insåg att han var riktigt dålig när hon mätte hans syresättning. Så redan då packade hon in armväck och hand med bedövningssalva ifall vi behövde sätta in dropp...

Sen gick det väldigt fort. Träffa läkaren. Till röntgen. Till läkaren igen. In på eget rum. Dropp... allt på en timme! Han var verkligen ynklig. Sov hela dagen och natten...

Idag började han röra sig lite. Slapp dropp ett tag så att vi kunde ta en liten promenad i solen.

Har vi tur kanske han får komma hem imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Lillkillen... tycker så synd om honom!!! Hoppas han får komma hem snart!

Postat av: Alexandra

Stackarn, hoppas att han kryar på sig nu!
Kram!

2006-04-11 @ 18:32:31
URL: http://alexostefan.blogg.se
Postat av: johannapanna

åh
skickr massa styrka
hoppas att han snart är pigg och hemma
bra att ni skippade VC. jag har också dåliga erfarenheter av vc vad gäller barn...
kram

2006-04-11 @ 19:55:15
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Pia

Skickar en stor kram till er! Hoppas att han blir bättre snart! Lilla plutt....

2006-04-11 @ 21:09:42
Postat av: Ninni

Stackars liten...och stackars er, det är så svårt när barnen är sjuka!!
Stor kram

2006-04-11 @ 22:21:19
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Therese

Skickar stora kramar, jättejobbigt när barnen är sjuka.

2006-04-12 @ 10:58:49
URL: http://therese.blogg.se
Postat av: Anneli

Hoppas han får komma hem idag! Det är inte kul att ligga på sjukhus.

2006-04-12 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback