Min dotter berättar...

Min man kommer upp ur badet och ler stort...

Vår dotter har suttit i badet med pappa å lillebror och berättat följande:
- Polisen kommer och hämtar Hampus imorgon...
- Jasså, säger pappa, varför då?
- Jo han har kört på en liten tant med hund utanför sjukhuset och hon dog...
- Jaha, säger pappa, men brukar inte han oftast sitta i vagnen...
- Okej, det var Anette (extradagmamma) som gjorde det med sin son Adam och hon har gjort det förut och då stod Tim (hennes andra son) och såg allt... Mamma var med också... och de sprang därifrån så att inte polisen skulle ta dom...
- Men Inger (den riktiga dagmamman) hon var ledig så hon var inte med...

Undra hur hon har fått ihop den där historien. Min man påstår att hon fått fantasin efter mig... fattar ingeting! :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tänk att ens karlar alltid skyller på en annan när det är nåt dom inte vill kännas vid!!
Så där brukar alltid Anders säga också...han brås på dig...Hmmm!

Postat av: Pyret

Vad söt hon är! Ser henne framför mig när hon berättar...

2006-04-03 @ 08:34:24
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Pia

Haha....Hon låter som någon annan också. Han som mötte lejon och plockade blåbär i mammas mage...

2006-04-03 @ 08:55:12
Postat av: johannapanna

alltså barn och fantasi. Egenliten borde du spara alla sådana historier och ge bort som en bok när de fyller typ 18 eller nåt sånt?

2006-04-03 @ 21:17:44
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Moster

Gullunge.
Kram från Gammelmoster

2006-04-03 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback