Kastat bort en del chanser...

Funderar på en del chanser som jag kastat bort...
Tänker på en kvinna som kom fram till mig en gång när jag hade utställning av tavlor och silversmycken.

Hon designade kläder i lin och tyckte att mina smycken skulle passa bra ihop med hennes kläder. Det lät ju jättekul... å så gick det med det. Jag bodde ensam med Chrisse då och jag hade inte mer tid eller pengar för silver än en dag i veckan.

Skulle jag ha tagit ett lån och köpt mig en barnflicka, slutat mitt jobb... många tankar susar förbi!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag har sumpat några guldkorn jag med. Surt. Men just då hade man inga val, eller i mitt fall. Ingen koll...

Postat av: Alexandra

En till här som blåst en del tillfällen. Undrar ofta hur mitt liv skulle sett ut om jag vågat lite mer.

2006-04-04 @ 23:04:26
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback