Gör slut...

Stryp tillgången av blod till det lönlösa förhållandet!
Jag vet hur jävligt det är och hur lufttömmande det är att leva i ett förhållande som bara drar en bakåt.
Kapa banden och spring där ifrån fort... och titta inte bakåt!
Lyssna på mig, jag har gjort det så många gånger förr och med facit i handen så finns det ingen återvändo när man tagit steget ut i det blå.
Jag vet att man känner sig ensam och så rädd att ingen ska älska en igen, men vi finns här och vi fångar dig när du hoppar rakt ut i rymden. Vi älskar dig vilkorslöst, men det är dig... inte han.
Jag kan inget göra när jag känner att det säger inte träffar dig i hjärtat eller att det jag säger kommer att användas mot mig i en kort stund av lycka, för då kan jag inte vara ärlig.
Så snälla, tänk på dig själv och gå. Vänd inte tillbaka med en varm famn ifall du inte menar det för det gör ingen av er glad. Ta smärtan och fortsätt. För det är bara slöseri på din och hans tid.
Ge varandra en ärlig chans att hitta sin egen lycka!


(Detta är inte Pyret...)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Trodde jag inte heller!!

Postat av: Miafia

Vad bra! Ville bara vara på den säkra sidan så att ingen trodde...

2006-04-14 @ 19:59:47
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback