Födelsedagspresenterna...

Ååååå vad det var mysigt....

Fick massor av fina saker:
- Blommig klänning och örhängen av Johan å barnen
- Vita sushiskålar och fat av Pyret & Co
- Ljusgröna sushiskålar och sojakoppar Moster å Pysen
- Grönt halsband av Chrisse
- Presentkort av svärföräldrarna (shoppade med Hanna, det var nya gröna combatbyxor som matchar klänningen som jag fick av Johan, la till några pengar å köpte, 2 par örhängen, solglasögon å en hårsjal)
- Lotter av Nina å Roffe (vinst 75:-, sonen är hos Alex, min turkille, å byter till nya lotter)
- En hemlig överraskning som kommer att ske någon gång i slutet maj av Eva... utan man å barn!
- Massor av blommor...

Jag är helt överlycklig över alla mina fina nya saker... låter lite ytligt kanske men en gång om året kan det väl få vara så!

Det var som om mina nära och kära hade pratat ihop sig om inriktning och färgval... för kläder å smycken gick i grönt. Och de olika sushiskålarna passar kanonbra ihop!

Nu ska jag gå å skrapa de nya lotterna!

Å ännu en gång tack för uppvaktningen och alla gratulationer på bloggen!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhhh så mycket fint!! Và kul med nya saker...nu måste du snart äta suschi!!

Postat av: johannapanna

men vad roligt med så mycket bra och fina saker. Får vi se en bild på dig ätandes sushi i din fina nya klänning nu då?

och nej, det låter inte alls ytligt. Ibland får man faktiskt vara lycklig även över "ytligheter". Det är helt ok.
njut du, även så här dagen efter.

2006-04-23 @ 14:18:37
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: ULLiS

Kul med paket! Å fina saker du fick! :) Jo så är det, en gång om året får man tänka på bara sig själv och få ALL uppmärksamhet. Det är absolut inte ytligt att glädjas åt sina fina saker, det är ju underbart!

2006-04-23 @ 14:48:16
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: Alexandra

Kul med uppvaktning och presenter!
Vad härligt att du fick en bra födelsedag!

2006-04-24 @ 16:01:23
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback