Dagens lista...

Den här har jag snott av Pyret som hon snott av Alex

Din ålder:
41
Namn: Mia
Födelsedag: 22 april
Syskon: 3 st
Hårfärg: Råtta
Ögonfärg: Blå
Vad shoppar du helst: Saker så mitt hem blir vackert...kanske
Har du några tatueringar eller piercings? Inget men min man har 2 st tatueringar
Hur många skor har du? Massa men inga fina just nu...
Hur många par byxor har du? Typ 6-7 st
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Inte mycket...
Färg: Blå
Mat: Sushi
Sport: Simning...
Musik: Det mesta...
Ord: Kärlek...
Snusat? Nej
Hoppat bungyjump? Nej
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Ja
Tar du droger? Nej
Vad använder du för shampoo? Fructis Garnier
Vad är du mest rädd för? Att något händer min familj
Vad lyssnar du på just nu? Hanna som tjuter i vardagsrummet...
Vilken bil skulle du vilja ha? En silverfärgad Jaguar
Pizza eller choklad? Choklad
Guld eller silver? Silver
Vilken film såg du sist på bio? ....
Vad vill du helst av allt göra just nu? Måla

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det kommer att gå jättebra på jobbet..efter ett par timmar så är det som om du aldrig skulle ha varit därifrån!
/Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback