Dagen snodda...

...av Pyret

... klädsel:
Svarta combatbrallor (trasiga), svart lång blommigklänning, svart t-shirt, svart kofta,jeansjacka, stickad sjal
... smink: Kladdig mascara...gårdagens
... frisyr: Slarvig knut
... låt: Tvärdött på den fronten
... vill ha: Lite pengar så man kan fira påsk med några glas vin, behäver det...
... saknad: Mamma å min lilla Hampe
... roligaste: Lämnar in blankt...
... tråkigaste: Hampe på sjukan
... kramar: Bara Hanna hemma
... pussar: Hanna men fick en going av Hampe när jag gick
... TV-program: Kräksmycket på sjukan, liggsår
... köp: Macka å en cola
... godis: Hittade några dammiga bilar i skötväskan
... lunch: Mackan
... kvällsmat: Pizza hoppas jag, om jag får låna av sonen...
... träning: Promenad i sjukhusparken
... läsning: Pixiböcker, Byggare Bob,Miffy...
... nyttigaste: Gurkan på mackan
Dagens "åh nej!": Inte en dag till... eller fler...

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag kan fylla på "roligast idag": Mias beskrivning av sängen hon sov i på sjukhuset. Pinnsoffa, madrass med galonöverdrag och så det roliga: filten var mjuk som en sprängmatta. Det tyckte i alla fall jag var roligt!

Hoppas Hampe blir frisk snart!
Kram
Moster

2006-04-11 @ 20:45:18
Postat av: Ninni

Låter som sängen jag fick sova i när jag låg med min son på sjukhuset!

Postat av: Pia

Mamma undrade vad "combat-brallor" var. Du får tänka på att du har äldre läsare också:-)

2006-04-12 @ 12:16:52
Postat av: johannapanna

jag tyckte dagens tv-program var roligast.

Hoppas att ni snart är hemma!
kram

2006-04-12 @ 12:42:35
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Roomservice

Snodde oxå denna

2006-04-13 @ 20:27:42
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad härligt med Pixieböcker! Vilka barndomsminnen du just väckte till liv! :)

2006-04-16 @ 18:33:38
URL: http://www.husmusen.blogg.se
Postat av: Miafia

Frida:
Barnen i släkten har haft en röd lite väska med Pixie-böcker. Den har de haft med sig in på toa, det har varit deras "bajsböcker". Perfekt för barn, så sitter de stila en litenstund iallafall...

2006-04-17 @ 11:30:19
URL: http://www.miafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback