Bottennapp...

Idag är mitt hjärta lesset...
Jag är bra på att vara lessen men att funka ändå. Klistrar på ett leende och säger "allt är okej".... fast egentligen har jag bara lust att lägga mig på golvet och gråta.
Vet inte riktig varför det är så här idag eller alla andra dagar heller. Vart sitter den där lilla knappen som många verkar ha sån koll över, den som gör att man kan se livet ljust å inte grubbla så mycket.

Men ikväll blir det grillning och stirrande på eld hos Pyret. Det ska bli både musigt och skönt!
Hon är den som går med mig på denna snåriga väg, den som förstår hur jag tänker och vi delar ett minne, vi vet hur den andre funkar...
Vi har nästan blivit läskigt synkade. Vi står i en slag kosmisk kontakt...

Cyberkramar! Syns snart...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Skönt att ni har varandra...jag önskar att jag hade ett trollspö så jag kunde laga era hjärtan och själar!
Men du gråt om du behöver det...för min del brukar det hjälpa, det känns alltid bättre efteråt.
Stoooor kraaaam till dig från mig!

Postat av: ULLiS

Hoppas att du mår bättre nu och att ni kan glädja varandra! Trevlig valborg! Kram

2006-04-30 @ 19:37:32
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: johannapanna

Jag tror att få människor faktsikt har den där knappen, det ser bara ut så utifrån.
Stora kramar till dig här genom cyber. Drick du lite vin med Pyret och prata mycket. Brukar hjälpa.
kram!

2006-04-30 @ 19:55:08
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Alexandra

När allt är nattsvart är det ändå skönt att ha någon att prata med som förstår.

Ps. Det var kul att få träffa dig IRL! ;)

2006-04-30 @ 21:46:55
URL: http://alexostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback