Att måla...

Det var ett tag sedan jag hade tid att måla...

Just nu känner jag ett stort behov att få uttrycka mig med lite färger, det är min ventil, ett sätt att göra mig av med saker som tynger mitt hjärta. Men det är konstigt för det blir inte så många mörka eller tunga saker. Kanske det är så att jag försöker kompensera allt det svarta med färg. Vill ha färg, mycket färg!

En del tavlor blir lite naivistiska men det kanske är för att det bor ett litet lesset barn i min själ. Eller så blir det stora och blodfulla tavlor, är det för all kärlek som bor i mitt hjärta och som jag känner för mina nära och kära...

Men jag är fruktansvärt dålig på att sätta ett pris på det jag skapar eller ett pris på mitt eget värde. Jag vill bara att folk ska tycka om det jag gör, ett sätt att få dem att älska mig...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nu blev jag nyfiken på dina tavlor också. Förr målade jag väldigt mycket, min pappa var väldigt bra på det, min son är också jätteduktig...det är härligt med kreativitet.

Postat av: Alexandra

Jag blev oxå jättenyfiken!

2006-04-02 @ 18:06:25
URL: http://alexostefan.blogg.se
Postat av: Pyret

Du... jag önskar mig några nya tavlor av dig...

2006-04-02 @ 20:06:23
URL: http://litenpyret.blogg.se
Postat av: Moster

Ninni och Alexandra, ni skulle se Mias tavlor. Hon är jätteduktig och är så oerhört kreativ. Hon gör tavlor i alla möjliga material.
Tycker i alla fall en stolt Moster.

2006-04-03 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback